Τρόποι Πληρωμής

1. Με μετρητά

Κατά την παράδοση της παραγγελίας σου, μπορείς να πληρώσεις με τον παραδοσιακό τρόπο, με μετρητά ή με την χρήση της Πιστωτικής ή Χρεωστικής σου κάρτας στο διανομέα που θα σου παραδώσει την παραγγελία.

2. Με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική)

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής του pollo.gr, μπορείς να πληρώσεις με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa ή Mastercard που υποστηρίζουν ηλεκτρονικές πληρωμές). Επιλέγοντας την πληρωμή με κάρτα θα μεταφερθείς σε έναν από τους ασφαλείς διακομιστές πληρωμών της Τράπεζας ……………. προκειμένου να εισάγεις τα στοιχεία της χρεωστικής/πιστωτικής σου κάρτας.

Αφού εισάγεις τα δεδομένα της κάρτας σου στο περιβάλλον της Τράπεζας ……………….. και επιβεβαιώσεις την πληρωμή, η τράπεζά σου θα εγκρίνει τη συναλλαγή και η παραγγελία σου θα ολοκληρωθεί. Tο ποσό της πληρωμής που διεκπεραιώνεται από την Τράπεζα ………………… χρεώνεται απευθείας στην κάρτα με την οποία πλήρωσες. Στη συνέχεια θα επιστρέψεις στη σελίδα του pollo.gr και θα λάβεις ειδοποίηση για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

Όλες οι συναλλαγές με ηλεκτρονική πληρωμή πραγματοποιούνται σε ευρώ (€).

Προκειμένου να ενημερωθείς αν η κάρτα σου υποστηρίζει ηλεκτρονικές πληρωμές μπορείς να επικοινωνήσεις με την εκδότρια τράπεζά σου.

 

Πρόσθετες πληροφορίες – Επεξηγήσεις για συναλλαγές με κάρτα

α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με χρεωστική/πιστωτική κάρτα;

Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή δεν γίνεται στο περιβάλλον του pollo.gr, αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή πληρωμών της Τράπεζας …………………………

β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται;

Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της χρεωστικής/ πιστωτικής σου κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σου ζητείται για επιπλέον επιβεβαίωση και ασφάλεια με στόχο τη μεγαλύτερη προστασία σου.

Αναλόγως με τα επίπεδα ασφάλειας συναλλαγών της εκδότριας τράπεζάς σου μπορεί να σου ζητηθούν και επιπρόσθετα στοιχεία ταυτοποίησης (κωδικός μέσω SMS, e-com pin κ.α.).

γ) Τι θα συμβεί αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά);

Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σου (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σου και το ποσό έχει όντως δεσμευτεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση τα χρήματά σου να χαθούν.

 

Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα λάβεις μέσω e-mail το αποδεικτικό της πληρωμής, με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής σου. Το αποδεικτικό της πληρωμής είναι η απόδειξη ότι πλήρωσες για την ηλεκτρονική σου παραγγελία. Για την παραγγελία των προϊόντων σου θα λάβεις απόδειξη λιανικής πώλησης. Η έκδοση τιμολογίου δεν υποστηρίζεται επί του παρόντος.

Για παραγγελίες που έχουν διεκπεραιωθεί από την Τράπεζα ………………………… σου επιστρέφεται το πλήρες ποσό που πληρώθηκε ηλεκτρονικά σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας της Τράπεζας …………………. Για παραγγελίες που έχουν τροποποιηθεί, μειώνοντας το συνολικό ποσό της παραγγελίας, θα γίνει μερική επιστροφή χρημάτων ίση με τη διαφορά μεταξύ του ποσού που καταβλήθηκε και του νέου τελικού ποσού παραγγελίας.

Η Αφοι Σαββόπουλοι Ο.Ε. θα επεξεργαστεί και θα ολοκληρώσει τις αποδεσμεύσεις ή επιστροφές χρημάτων βάσει της διαδικασίας και εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην σελίδα «Απορίες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές», ωστόσο είναι πιθανό η τράπεζα ή οποιοσδήποτε άλλος επεξεργαστής πληρωμών να απαιτεί επιπλέον χρόνο. Έτσι, οι αλλαγές στον λογαριασμό σου που απορρέουν από τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα είναι ορατές μετά από μερικές μέρες.

Η Αφοι Σαββόπουλοι Ο.Ε. είναι υπεύθυνη για την άμεση διαβίβαση της παραγγελίας στο εστιατόριο, το οποίο και είναι υπεύθυνο για την αποδοχή και προετοιμασία της. Η μη εξυπηρέτηση παραγγελίας συνίσταται στη μη παράδοση της παραγγελίας από το εστιατόριο μετά από διαπίστωση έλλειψης προϊόντος ή αδυναμία του εστιατορίου να εξυπηρετήσει την παραγγελία και συνεπώς στην αδυναμία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και σε καμία περίπτωση δεν εννοείται η μη ικανοποίηση του πελάτη με την ποιότητα του περιεχομένου της παραγγελίας, εκτός και αν παραβιάζονται οι υγειονομικές διατάξεις.

Η Αφοι Σαββόπουλοι Ο.Ε. δε θα προβεί σε επιστροφή ή αποδέσμευση χρημάτων του ποσού της παραγγελίας, όταν η παραγγελία δεν σου παραδόθηκε λόγω υπερβολικού χρόνου αναμονής. Το χρονικό όριο εντός του οποίου ο διανομέας υποχρεούται να περιμένει για την παράδοση της παραγγελίας είναι πέντε λεπτά από τη χρονική στιγμή που θα ενημερωθείς ότι ο διανομέας βρίσκεται στη διεύθυνση παράδοσης.

Περιοδικές Αλλαγές

Η εταιρεία διαρκώς επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει το διαδικτυακό της τόπο και την εφαρμογή της, και τα σχετικά με αυτή προϊόντα και υπηρεσίες, και ανανεώνει αναλόγως την παρούσα πολιτική. Σου συστήνουμε να διαβάζεις τους Τρόπους Πληρωμής και την Πολιτική Επιστροφών σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεσαι για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο. Το παρόν κείμενο ενδέχεται να τροποποιείται χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες του διαδικτυακού τόπου και της εφαρμογής της εταιρείας.

προβολή